Mój wakacyjny TBR

   Hej kochani :) Sam fakt, że do końca roku szkolnego zostało już kilka dni, humor bardzo mi dopisuje. Mam nadzieję, że wy nie narzekacie :)
   Dziś przychodzę do Was z moim letnim TBR'EM. Wybrałam sobie 5 książek, mam nadzieję, że mi się uda. Trzymajcie kciuki :)
   1.

2.                                                                         
Myślę, że serię Kwiat Paproci, każdy zna lub o niej słyszał. Nie chcę czytać całej serii odrazu, bo później będzie smutno, a nie lubię tej pustki, więc małymi kroczkami :) 
 3.                                                                          
Następnie Błękit, czeka na mnie od zeszłego roku. Niestety lato u Nas nie trwa wiecznie :/
4.                                                                         
Kolejną książka jest Początek Wszystkiego do, której są mieszane uczucia, więc czas się przekonać na własnej skórze :)
5.                                                                         
I na sam koniec, mój żywioł, wilki (kocham je ❤️), czyli mowa o Drżenie.
   Mam nadzieję, że przypadło Wam coś do gustu z mojej listy, jeśli tak to dajcie znać i koniecznie napiszcie jakie są Wasze plany czytelnicze na wakacje :)

Pozdrawiam D. J Stella 
Zapraszam również na mojego instagrama 

Komentarze

  1. Ooo, serię Kwiat Paproci Miszczuk polecam Ci z całego serduszka! Pierwsza część jak dla mnie nieco tandetna, ale kolejne po prostu powalają na łopatki. Najlepsza młodzieżówka polskiej autorki jaką czytałam, przysięgam! Zapowiadają się bardzo ciekawe wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Szeptucha" przeczytana i bardzo mi się podobała :)

      Usuń
  2. Zapiszę sobie tytuły i również chętnie przeczytam te książki.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię "Kwiat Paproci" mogę już teraz polecić mimo, że jestem w połowie 2 tomu.
      Chętnie wpadnę :)

      Usuń
  3. O jejku, czytałam drżenie dosłownie parę dni temu i wystawilam tej książce najniższa notę .. Dla mnie ta książka była beznadziejna i żałuję że ja kupiłam więc nie polecam :(, jestem ciekawa jak ty ją odbierzesz. początek wszystkiego i błękit maja śliczne okładki nigdy wcześniej nie słyszałam o tych pozycjach :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że "Drżenie" będzie mi się podobało. Napewno napiszę recenzję na blogu, więc zachęcam do śledzenia :)

      Usuń
  4. Serię Kwiat Paproci polecam z całego serca. Ja już skończyłam przygodę z młodą Szeptuchą i zazdroszczę, że Ty jesteś dopiero na początku tej drogi:)
    Zaczytanych wakacji!
    Pozdrawiam.
    Ewa z www.mybooksandpoetry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za tak dobrze zorganizowaną listę - ja często z dnia na dzień zmieniam plany czytelnicze na najbliższy tydzień, dlatego nawet nie planuje ambitnej listy TBR na lato, bo wiem, że to nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, zmieniam zdanie, jednak na tym polega TBR i myślę, że jest to bardzo fajna opcja, gdy posiada się dużą półkę wstydu :')

      Usuń
  6. Żadnej z tych książek jeszcze nie spotkałam. Ale bym się skusiła na Noc Kupały ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noc kupały to drugi Tom, serii Kwiat Paproci, więc polecam jednak przeczytać całość ;) Jestem już po pierwszych 2 i bardzo polecam, więcej będzie wkrótce :)

      Usuń
  7. Szeptuchę i Drżenie czytałam - obydwie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci przeczytać całą serię Kwiatu Paproci KOCHAM
      Drżenie ma różne opinie, więc zobaczymy czy mi się spodoba

      Usuń
  8. Spotkałam się jedynie z książką Szeptucha ale na mojej wakacyjnej liście jest sporo i chyba ta będzie kolejna a czasu na pewno mi braknie :D
    olsonbxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci polecam tą serię i zachęcam, abyś wpadła na recenzje o niej, która się pojawi już wkrótce :)

      Usuń
  9. Nie czytałam żadnej z nich, ale wyglądają na ciekawe ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za sobą mam już 1 i 2 Tom serii Kwiat Paproci i jestem zachwycona tą serią więc polecam

      Usuń
  10. A ja nie znam serii związanej z Kwiatem Paproci. Słysze jednak ze jest ona dość popularna. Czy możesz przybliżyć mi o czym to jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś będzie post o 2 pierwszych tomach, więc zapraszam 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty