Pamiętnik, miłość, historia - Marcowe Fiołki

   Hej wszystkim koniec kwietnia mam nadzieję, że był to udany dla Was miesiąc, a maj będzie jeszcze bardziej udany i szczęśliwy.
   Dziś przychodzę do Was z jedną z moich pierwszych ulubionych książek, a mowa o Marcowych Fiołkach Sarah Jio.
    Poznajemy Emily, która jest pisarką i przechodzi bardzo ciężki czas w życiu  ponieważ jej mąż odchodzi do innej kobiety.  Od ostatniej książki, którą napisała mija dużo czasu i od tamtej pory nie napisała nic nowego. Postanawia wyjechać na wyspę Bainbridge do ciotki Bee, do której przyjeżdżała na wakacje.
Emily odnajduje pamiętnik z 1943 roku i nawet nie ma pojęcia, że historia w nim zapisana ma taki wpływ na jej rodzinę. Czytając pamiętnik czuje dziwne podobieństwo i bliskość z bohaterami. Dzięki tej historii poznaje niespełnioną miłość Esther i Elliota, a sama ma możliwość na przeżycie miłości z poznanym Jackiem. Czy im się uda? Kim okaże się Jack? Historia z pamiętnika inspiruje Emily do napisania nowej książki.
   Książka nie banalna z bardzo ciekawą historią i tajemnicą, która kryje się za kartkami pamiętnika, a koniec książki zaskakuje tym bardziej  że czytając nie mamy do końca pewności kto jest kim. Marcowe fiołki to książka o miłości, przyjaźni, rodzinie, a także o stracie, rozstaniu i tajemnicach.
    Czytając tą książkę chciałam wejść do niej. Opisy tych miejsc nadmorskich po prostu dodają takiego uroku i ciepła  zresztą cała ta książka jest piękna, wzruszająca i bardzo, ale to bardzo wciągająca, nie da się od niej oderwać i zapewniam Wam cudowne wrażenia w czasie jej czytania. Pod koniec książki wzruszyłam się do łez, a gdy skończyłam czytać płakałam, że się skończyła i chciałam więcej i więcej. Tej książce daje 9,5 na 10.
 Polecam Marcowe fiołki z czystym sumieniem i liczę na odzew z Waszej strony, mam nadzieję, że spodoba się tak samo jak mi.
Zachęcam do komentowania, bo to motywuje, a także uwielbiam z Wami pisać :) Zaglądajcie także na INSTAGRAMA D. J Stella. Życzę miłego wieczorku/ dnia zależy, kiedy czytacie ten post oraz udanego weekendu majowego i do następnego :) 

Komentarze

  1. Czytałam tą książkę i inne tej autorki kilka lat temu. Sarah Jio pisze rewelacyjne powieści. Żałuję, że w Polsce zaprzestano wydawanie jej książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo żałuję, marzy mi się ta książka na mojej biblioteczce. Napewno przeczytam inne książki tej autorki

      Usuń
  2. Nie znam jeszcze twórczości autorki, ale jeżeli tylko będę mieć okazję na pewno się to zmieni ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety książki jest ciężko zdobyć, za to w bibliotece jest ich pełno, więc zachęcam do odwiedzenia :)

      Usuń
  3. Nie slyszalam o tej ksiazce, ale wydaje sie byc ciekawa :). Lubie ksiazki typu pamietnik, wiec mysle, ze podobalaby mi sie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz możliwość, to polecam, warto, szczególnie w takie piękne, ciepłe dni

      Usuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Chyba muszę ją koniecznie nadrobić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie mój typ książki, jednak cieszę się, że tobie się spodobało :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Never Say never :) Bardzo się cieszę, że na nią trafiłam :)

      Usuń
  6. Kiedys bardzo lubilam takie ksiazki teraz czesciej wybieram typowe kryminaly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara miłość nierdzewieje może powróci chęć do czytania, tego typu książek :)

      Usuń
  7. Od dawna nie mogę sobie pozwolić na czytanie książek przez brak czasu. Ta książka chyba by mnie zaciekawila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była książka, po długim nie czytaniu i fatalnych książkach pomogła jest wspaniała polecam :)

      Usuń
  8. Lubię takie książki, a tej nie czytałam :) Jak tylko znajdę więcej czasu to się za nią wezmę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ani autora, ani książki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z twórczością autorki :)

      Usuń
    2. Nazwa urzeka :). Kiedy rosną fiołki?

      Usuń
    3. Myślę, że koło kwietnia :')

      Usuń
  10. A ja nie znałam tej książki! Muszę to jak najszybciej nadrobić! Uwielbiam czytać książki, które grają na moich emocjach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej książce i mnie bardzo nią zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję że jak przeczytasz dasz znać jak Ci się podobało :)

      Usuń
  12. Fabuła książki brzmi interesująco :) Z Twojego opisu wynika, że będzie się ją czytało lekko i szybko, muszę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest bardzo przyjemna w czytaniu. Dla mnie to był zaledwie 1 dzień, a walczyłam ze sobą, żeby jej nie kończyć :)

      Usuń
  13. Nie znam, ale sądząc po opisie jest warta uwagi. Ląduje do 'must have' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, liczę na odzew po przeczytaniu :)

      Usuń
  14. Czytałam ta książkę. Bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobała :) Czytałaś inne książki tej autorki ?

      Usuń
  15. Lubię Jodi Picoult, a tej książki jeszcze nie czytałam. Dziękuję za inspiację :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość :) Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zechcesz później wyrazić swoje zdanie :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Książka nawet mnie zaciekawiła. Jak znajdę czas, to ją przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie, nie, ja i miłość w książkach niezbyt się lubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O tej książce nie słyszałam, ale wydaje się być godną uwagi i bardzo emocjonującą. Na pewno zwrócę na nią większą uwagę!
    Bardzo fajny blog!
    Pozdrawiam ♥

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezbyt przekonuje mnie ta książka, bo troszkę za mało o niej napisałaś. Cieszę się, że Ci się podobała.

    Pozdrawiam cieplutko,
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawa, nawet moja mama była nią zachwycona i nie potrafiła się oderwać. Polecam :)

      Usuń
  21. Uwielbiam tę autorkę I jej powieści

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Chciałam przeczytać "Jeżynowa zima", ale ciężko dostać, a w bibliotece akurat była wypożyczony. Może jeszcze się uda, nie tracę nadziei :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty