ZIMOWY TAG KSIĄŻKOWY

Hej wszystkim! Dziś przychodzę do Was z tagiem książkowym do, którego nominowała mnie zaczytana-w-fantastyce.Blogspot.com.
Jeśli jesteście ciekawi zapraszam Was do dalszego czytania.
1. Kakao - książka, która rozgrzewa serca.
Zdecydowanie będzie to "Morze Spokoju" jeszcze przez długi czas. Serdecznie ją polecam.
2. Śnieg - książka z białą okładką
Pierwsze na myśl przychodzi mi jubileuszowe wydanie "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa.
3. Mikołaj - gruba książka lub długa seria.
 Trylogia Engelfors... Te książki są ogromne ale warto po nią sięgnąć.
4. Rózga - książka, której czytanie było męką.
Przepraszam z góry wszystkich wielbicieli ale będą to... "Krzyżacy"

5. Prezent - bardzo dobra książka, którą możesz każdemu polecić.
Na tej pozycji znajdzie się Sarah Jio ze swoją książką "Marcowe fiołki". Kocham, Uwielbiam i z całego serca polecam. 
Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje i zapraszam Was do odwiedzenia bloga zaczytanej- w - fantastyce oraz na mojego instagrama D. J Stella, całusy i do następnego. 

Komentarze

  1. Chyba muszę wrócić do czytaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj konieczne, to taka chwila pobycia w swojej wyobraźni i przy okazji odpoczynek.

      Usuń
  2. Pamiętnik oglądałam, nie czytałam, a pozostałe książki kojarzę tylko z widzenia (oczywiście Krzyżacy lektura obowiązkowa! Ale też ciężko się przez nią brnęło...). Ciekawe propozycje, ja pewnie znalazłabym inne. Np. gruba jest marchia cienia, którą obecnie czytam. Cegła nad cegłami, ale ciekawa!
    Pozdrawiam

    WYRWANE Z WYOBRAŹNI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Marchia cienia" nie czytałam ale widziałam w empiku na półce to ponad 700 stron

      Usuń
  3. Ja jakiś czas temu odkryłam, że Sienkiewicza nie lubię. I fakt, jest coś takiego, że człowiek czuje przymus, żeby przeprosić jego fanów, jak chce napisać coś mało przychylnego ;) jednak nie dziwię się, że ten autor tu trafił u Ciebie. Bardzo fajny tag, swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że chodzi o przymus. Bardzo dziękuję

      Usuń
  4. Morze Spokoju <3 I Drew <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Większości z tych książek nie czytałam i raczej nie mam w planach. Nie licząc może "Morza Spokoju", które jest ulubioną książką mojej koleżanki. Polecała mi ją tyle razy, że chyba w końcu się skuszę.
    A co do "Krzyżaków" to ja ich uwielbiam! Czytałam ich chyba z cztery razy i za każdym razem świetnie się bawiłam :)
    Pozdrawiam http://bakerstreetlibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze spokoju również polecam i odsyłam do recenzji.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty