OSTATNI POST

Hej wszystkim!

   Dziś post będzie pogadankowy i zapraszam do dalszego czytania.  Jak wiadomo jutro jest już sylwester i koniec 2017 roku (w końcu), bo nie będę ukrywać, że był to dla mnie bardzo trudny rok, a szczególnie ostatnie miesiące. Liczę, że rok 2018 będzie dla mnie korzystniejszy i będę miała możliwość czytania, więcej książek, bo jednak ten rok jakoś sobie poluzowałam, niestety.  Ale obiecuję poprawę. Jeśli chodzi o postanowienia Noworoczne to ich nie planuje, bo wtedy nie przykładam do tego większej wagi, tak samo z wyzwaniami książkowymi, bo się bardzo zniechęcam i czytam "byle co" ważne żeby przeczytać, a nie w tym rzecz. Czytamy, żeby czerpać z tego przyjemność. Za to przygotowałam dla Was małe wyzwanie czytelnicze, które każdy da radę wykonać i ja również.
   1. Autor z "S" w nazwisku
   2. Czas na romans
   3. Dobry kryminał
   4. Polecone przez znajomego
   5. Nowość czytelnicza
   6. Klasyka
   7. Dowolna trylogia lub seria
   8. Wakacje to konieczność
   9. Ulubiona lektura z podstawówki
  10. Motyw zwierzęcy
  11. Horror na faktach
  12. Czas świąteczny
   Mam nadzieję, że rok 2018 przyniesie mi dużo zmian, oczywiście pozytywnych.
   W tym poście wymienię jeszcze tytuły książek, które w tym roku kupiłam, jeśli czytaliście, którąś możecie dawać w komentarzach czy wam się podobała.
-Magia Krwi - Tessa Gratton
-Baśnie Barda Beedle'a - J.K Rowling
-Morze Spokoju - Katja Millay
-Zapisane w wodzie - Paula Hawkins
-Początek Wszystkiego - Robyn Schneider
-Błękit - Lisa Glass
-Księga Elżbiety - Joann Davis
-Spójrz na mnie - Nicholas Sparks
-Anioł Stróż - Nicholas Sparks
-Pamiętnik - Nicholas Sparks
-PS. KOCHAM CIĘ - Cecelia Ahern
-Wybierz mnie - Abbi Glines
-Zostań,  jeśli kochasz - Gayle Forman
-Wróć, jeśli pamiętasz - Gayle Forman
-Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie - Federico Moccia
-Saga Czarne perły Tom 1 Kobieta w czerni
-Yule - Susan Pesznecker
-Mały Książę - Antoine de Saint-Exupery
-Ania z Zielonego Wzgórza - Lucy Maud Montgomery
I na sam koniec dwie pozycje, które dostałam od brata pod choinkę to:
-Perswazja - Jane Austen
-Emma - Jane Austen
 Mam nadzieję, że post Was nie znudził. Jest to też ostatni post w tym roku, więc chcę Wam życzyć wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń i zdrowia oraz dużo czasu na realizację swoich pasji i czytanie książek, a także serca przepełnionego miłością.
Zapraszam Was na mojego Instagrama D. J Stella 

Komentarze

  1. Czytałam Małego Księcia, cudowna książka! Pełna wartości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ale nie posiadałem własnego egzemplarza, a okładka mnie porwała. Pozdrawiam

      Usuń
  2. -Morze Spokoju - Katja Millay
    to jest cudny romans <3
    ja robię takie 50 wyzwań, mam je w zakładce wyzwania, gdybyś do tych 12 chciała coś sobie np. dodać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. New Adult gdzie głównym bohaterem będzie chłopak...

      Usuń
  3. Moccia, Hawkins, Sparks, Ahern, Mongomery, Ahern, Forman to genialni autorzy.
    Na pewno tych zakupów nie pożałujesz.

    Pozdrawiam
    Isiaaa N
    https://zapiskiisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, spełnienia marzeń i postanowień czytelniczych!

      Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko Małego Księcia, ale pamiętam go jako świetną, wartościową lekturę :)

      Pozdrawiam,
      Ania

      Usuń
    2. Aniu bardzo dziękuję za życzenia, tobie również wszystkiego co najlepsze w tym roku.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty