Chłopak, sarkazm i porcelanowe lalki - "Chłopak z innej bajki"

Hej wszystkim! Właśnie się zaczyna weekend i Ci, którzy nie mają ochoty na dzikie tańce lub nie mają niczego w planach to serdecznie zapraszam do dalszego czytania.
   Dziś opowiem wam o książce z polecenia koleżanki... I szczerze mówiąc nie zawiodłam się, naprawdę warto po nią sięgnąć, a o czym mowa? O "Chłopak z innej bajki" Kasie West wydana przez wydawnictwo Feeria Young.
   Książka bardzo lekka i przyjemna, szybko  się czyta jest idealna dla osób które miały przerwę w czytaniu czy poprostu chcą sięgnąć po romans młodzieżowy.
   W książce poznajemy 17-letnią Caymen, która pomaga mamie w sklepie z porcelanowymi lalkami i posiada sarkastyczne podejście do życia. Caymen przyjaźni się ze Skype, która różni się od swojej przyjaciółki jednak rozumieją się bez słów. Caymen ma także ulubioną klientke, jest nią starsza Pani Dalton, która rozumie jej sarkastyczne poczucie humoru.
Pewnego dnia w sklepie pojawia się Xander wnuk Pani Dalton i przy okazji chłopak z wyższych sfer, chłopak z mnóstwem pieniędzy i super samochodami. Caymen nigdy nie przepadała za bogaczami zresztą jej mama też. Główna bohatera wraz z mamą żyły skromnie jednak Caymen nigdy niczego nie brakowało.
Nadchodzi dzień, kiedy Xander wraca do sklepu z kupkiem gorącej czekolady dla Caymen i postanawiają sobie nawzajem pomóc.
   Co dalej się wydarzy to już jest zadanie dla Was, żeby dowiedzieć się jakie niespodzianki czekają Caymen? Co połączy ją i Xandra? I jak potoczy się cała historia?
   Książka jest cudowna i bardzo dziękuję mojej koleżance, że ją mi pożyczyła, bo było WARTO. Mam nadzieję, że już nie długo sięgne po kolejne książki Kasie West i, że wszystkie są tak wspaniałe jak ta.  Mam też nadzieję, że Wam również się spodoba tak bardzo jak mi. Życzę udanego weekendu i odpocznijcie, naładujcie baterie i sięgnijcie jak najszybciej po "Chłopak z innej bajki".
Zapraszam również na mojego instagrama D. J Stella 

Komentarze

  1. Uwielbiam romanse młodzieżowe więc książka idealna dla mnie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam także na starszy post "morze spokoju" skoro lubisz romanse młodzieżowe

      Usuń
  2. Jako prawie 30letnia mama moze przyda mi sie maly powrot do mlodych lat 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ją i kilka innych ksiażek Kasie West . Bardzo je lubię, ponieważ są lekkie i przyjemne :D

    Buziaki,
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar przeczytać resztę książek. Uwielbiam tą lekkość. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetna recenzja! Wzbudziłaś we mnie ciekawość! Musze koniecznie po nią sięgnąć!
    pozdrawiam
    https://zapiski-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jeśli przeczytasz daj mi znać. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Duzo słyszałam o tej książce! Na pewno przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno same pozytywne słowa... Daj znać po przeczytaniu. Buziaki

      Usuń
  6. Słyszałam dużo dobrego o książkach West, dlatego twoja recenzja mnie nie dziwi, ale nie zmienia to faktu, że to zupełnie nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale polecam Ci ją na chwilę kiedy będziesz chciała przeczytać coś bardzo lekkiego. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Z chęcią przeczytałabym tę książkę! <3
    Uwielbiam miłosne fabuły.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam napewno się nie zawiedziesz i daj znać jak tam wrażenia.

      Usuń
  8. Uwielbiam książki tej autorki i już jestem po lekturze recenzowanej przez Ciebie książki ;D
    Teraz tylko kolejne muszę dorwać :D


    Buziaki,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przeczytam to co mam w planach zaraz zabieram się za Kate. Buziaki

      Usuń
  9. Uwielbiam jej ksiazki! Na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty