Tag Książkowy

Hej wszystkim! Dość długo mnie nie było ale szkoła nad de mną zawładnęła, niestety... i nie miałam czasu na to co naprawdę lubię.
         Przeglądając blogi trafiłam na Tag Książkowy od oczytany.eu i chętnie odpowiem na poniższe pytanie. Jeśli jesteście ciekawi moich odpowiedzi to serdecznie zapraszam do dalszego czytania.
        1. Możesz zabrać na bezludną wyspę tylko jedną książkę - jaka byłaby to lektura ?
        Jest to trudne pytanie... Bardzo.. Ale raczej wzięłabym coś od Nicholasa Sparksa, chyba że chodzi o lekturę szkolną to "Ania z Zielonego Wzgórza" .
        2. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
        Kolejne pytanie na ,które jest ciężko odpowiedzieć ogólnie.. Jednak najczęściej czytam romans.
       
3.Które wydawnictwo cenisz sobie najbardziej?
         Nie mam jednego...Ale lubię książki Wydawnictwa Kobiecego, Albatros, Pascal.
       
4.Czy masz Autorytet czytelniczy, czyli taką osobę, z której opinią na temat książek bardzo się liczysz?
        Nie jest to do końca Autorytet lecz Bardzo dobra koleżanka, która pewnie czyta teraz tego posta, pozdrawiam Ramonę :* Mamy podobne gusta czytelnicze, więc się uzupełniamy różnymi książkami.
       
5. Czy masz swoją ulubioną zakładkę do książek, czy za każdym razem korzystasz z innej?
        Mam sporo zakładek, które mogłabym uznać za ulubione jednak nie przywiązuje dużej wagi do tego jakiej zakładki w danym momencie użyję.
       
6. Co Cię skłoniło do założenia bloga i czy były chwile, że chciałeś/aś  rzucić blogowanie?
        Założyłam bloga ponieważ miałam gorszy okres w swoim życiu i chciałam zrobić coś dla siebie, coś co będzie mi sprawiało dużo frajdy, więc postanowiłam, że to będzie blog na, którym będę mogła się dzielić z innymi ludźmi o podobnych zamiłowaniach. Nie miałam chwili w której chciałabym rzucić bloga może dlatego, że jest on jeszcze bardzo młodziutki.
       
 7. Jaka jest Twoja ulubiona książka z okresu dzieciństwa i co o niej sądzisz dzisiaj, już, jako osoba dorosła?
        "Mały smok Fumino" Stefano Milu oraz bajki Disneya : Chip i Dale, Pocahontas, Mała Syrenka, Aladyn. To były bajki, które najbardziej pamiętam, jeśli chodzi o ten okres naprawdę małego bąbla. Co wieczór kazałam mamie lub tacie czytać te książki. O.. jeszcze miałam ulubioną książkę świąteczną "Cudowne Boże Narodzenie" wydawnictwa DEBIT. Jeśli chodzi o to co o nich myślę jako osoba już ciut starsza, bo do dorosłości mi daleko, co to te 17 lat, to dalej lubię do nich wracać przypominają mi o wspaniałym czasie, który już nie wróci a także miałam okazje czytać je do nie dawna młodszemu bratu, ale teraz już sam potrafi czytać, więc mnie już nie potrzebuje.
      8. Gdzie kupujesz książki ?
      Najczęściej jest to EMPIK. 
      9. Ile książek sprawiło, że się w czasie ich czytania popłakałeś/aś?
      Bardzo dużo, a nawet większość, bo najbardziej lubię książki, które mnie wzruszają ..lubię płakać :')
   
10. Jaka jest najbardziej oczekiwana przez Ciebie książka z tych, które mają się ukazać w najbliższej przyszłości?
      "Nieznane więzi natury. Edycja ilustrowana" Peter Wohlleben i to chyba tyle mimo że ta książka ma premierę za kilka dni. 

    Bardzo dziękuję i mam nadzieje, że kolejny post będzie za kilka dni ..może w środę, bo wiem o czym będzie i mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zachęcam Was do komentowania i dzielenia się swoim zdaniem a także na moje media: INSTAGRAM d.j_stella_
                                                 FACEBOOK   D.J Stella
   
Miłej niedzieli D.J Stella 

Komentarze

  1. Pokahontaz - też zawsze mam problem z napisaniem tego, ale to jest chyba Pocachontas :D Albo Pocahontas... xD Któreś z tych :D
    Mój gatunek mogę wymienić z zamkniętymi oczami - fantasyyy <3 <3
    Może spróbuj napisać posty na zapas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd poprawiony, to wina klawiatury. Postaram się żeby posty teraz były na bieżąco. Miłego popołudnia

      Usuń
  2. Ja nie umiem powiedzieć, jaki gatunek lubię najbardziej, ponieważ czytam ich naprawdę wiele :D.

    Buziaki!
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czytam sporo jednak w gatunku,który najbardziej lubię. Nie potrafię się przekonać do literatury sensacyjnej czy fantastyki. Pozdrawiam i zachęcam do śledzenia dalszych postów oraz odwiedzenia mojego instagrama D.J Stella

      Usuń
    2. Najbardziej lubię kryminały 😍

      Usuń
    3. Ja coś nie potrafię się przełamać aby zacząć czytać kryminały jakaś taka ze mnie romantyczka 😅 pozdrawiam

      Usuń
  3. Bajki <3 Ania z Zielonego Wzgórza <3
    Ja bez wahania jestem w stanie powiedzieć, że moim ulubionym gatunkiem jest fantastyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj muszę się przekonać jakoś do tej fantastyki. A Anie to kocham całym sercem od podstawówki. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty