Morze Spokoju

     Hej Wszystkim!
     Dziś zapraszam Was z całego serducha na recenzje moim zdaniem WSPANIAŁEJ młodzieżówki pt. "Morze Spokoju".  Jeśli nie znacie tej książki lub jesteście ciekawi mojego zdania zachęcam do dalszego czytania.

      Bardzo się cieszę, że mam możliwość napisania parę słów o "Morze Spokoju" Katji Millay. Jest to najlepsza książka 2013 roku według "SCHOOL LIBRARY JOURNAL" i osobiście się nie dziwię :D
Na okładce mamy wypowiedź Colleen Hoover "Wzruszająca i pełna emocji. Dla mnie książka roku - a może i najlepsza książka w ogóle." Naprawdę zgadzam się z Hoover w 100%.
Do przeczytania tej książki zachęciła mnie pani z biblioteki w moim mieście i nie żałuje, a do tego zachęciło mnie jeszcze bardziej zdanie umieszczone na okładce TA KSIĄŻKA ZŁAMIE CI SERCE I SKLEI JE NA NOWO.

Książka jest świetnie podzielona ponieważ rozdziały są pisane z dwóch perspektyw NASTY i JOSH'A.                 Nasty'a i Josh są to nasi główni bohaterowie, którzy przeszli bardzo dużo w życiu dlatego świetnie się razem dopełniają jednak na początku nie było tak kolorowo.
 Nasty'a jest dziewczyną z wieloma twarzami, która nie potrafi się otworzyć na innych nawet na rodzinę. Z pozoru jak każda dziewczyna, która miała marzenia, a teraz pozostała cisza.W szkole jest cichą myszką jednak większość o niej mówi, dlaczego?
 Josh. Chłopak, który tak wiele stracił, bo całą swoją rodzinę ..został sam, ale ma przyjaciela Drew, który łatwym przyjacielem nie jest, a może jednak jest? Uciekał ze swoimi problemami do starszej od siebie "przyjaciółki".
Oboje mają szansę na nowe życie, jednak dla nich będzie to i tak bardzo trudne, ponieważ muszą nauczyć się na nowo jak zaufać, wierzyć, wybaczyć i kochać a to dopiero jest wyzwanie kiedy przyjaźń nie jest łatwa, a Miłość jest jeszcze trudniejsza.
Kim jest Emilia? Kim będzie Aidan Richter? Czy z przyjaźni Nasty i Josh'a narodzi się uczucie? Co tak naprawdę się wydarzyło w życiu Nasty ,a co w życiu Josh'a ?
     Na te wszystkie powyższe pytania musicie odpowiedzieć sobie sami po przeczytaniu tej wspaniałej książki po, której Wasze życie zmieni się o kilka ładnych stopni dlatego tak bardzo zgadam się ze zdaniem, które jest na okładce i wyżej jest zacytowane. Po skończeniu czytania tej powieści czułam ogromną pustkę, chciało mi się płakać, zresztą i tak płakałam...Z wszystkimi moimi znajomymi z, którymi schodziłam na temat książek ...Błagałam żeby rzucili wszystko i czytali tą książkę, bo naprawdę będzie warto. Oni nie żałują nawet dziękowali mi za podesłanie tej książki, a ja jestem wdzięczna mojej bibliotekarce <3
     Dlatego już nie przedłużając zachęcam do przeczytania tej wspaniałej książki, bo naprawdę warto, a jeśli jesteście wrażliwi tak samo jak ja to emocje będą u Was górować podwójnie. Pozdrawiam i zachęcam do dzielenia się swoim zdaniem w komentarzach i do następnego wpisu. D.J Stella

Komentarze

  1. W sumie to czytałam ją i jest to mój ulubiony romans, co u mnie znaczy dużo, bo generalnie nie czytam tego gatunku :D
    Może miała swoje wady, ale tak wpasowała się w okres w moim życiu, że długo jej nie zapomnę. No i Josh i Drew <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tobą, bo ma wady ale jednak ma coś w sobie takiego co do niej ciągnie . Nie potrafiłam się od niej oderwać i cała historia jest bardzo ciekawa . Po za tym mieć takiego Josha w domu ... Myślę, że więcej nie muszę tłumaczyć ;)

      Usuń
  2. "Złamie Ci serce i sklei je na nowo" to zdanie mnie namówiło, chętnie przeczytam ;)
    https://justboooks.blogspot.com/2017/11/bronagh-zatrzymuje-to-co-kocha-bronagh.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachęciło i nie żałuję. Pozdrawiam i zapraszam na kolacje posty. Chętnie odwiedzę twojego bloga

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam i zachęcam do czytania i komentowania następnych postów, jeśli przeczytasz "morze spokoju" mam nadzieję że podzielisz się swoimi wrażeniami

      Usuń
  4. Bardzo lubię książki tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książka. Chętnie przeczytam z Twojego polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka jest naprawdę wzruszająca, a przede wszystkim wciągająca. Historia bohaterki jest bardzo intrygująca. Nam również lektura niesamowicie się spodobała! :D

    Jeże

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty