Spotkałam Króla Literatury Romantycznej

Hej! Mam nadzieję że weekend mija Wam jak najlepiej. Jeśli macie możliwość wpadajcie na Targi Książki do Krakowa.
    Mogę oficjalnie powiedzieć, że jestem jedną z najbardziej szczęśliwych osób na świecie, a dokładniej mówiąc spotkałam Króla Literatury Romantycznej, czyli Nicholasa Sparksa. Zapraszam do dalszego czytania dzisiejszego posta.
    Czekałam na ten dzień, odkąd przeczytałam poraz pierwszy książkę bohatera dzisiejszego posta. Na początku października dowiedziałam się, że Nicholas odwiedzi Nasz kraj, a dokładniej Kraków (27.10) nie było innej opcji jak tylko jechać tego dnia do Krakowa. Przy okazji miałam okazję, aby odwiedzić rodzinę.
     Przed 15 dotarłam na miejsce i oprócz tłumu ludzi nic innego nie widziałam. Czekaliśmy około godziny aż zaczną wpuszczać na salę ,później było już z górki. Samo stanie w kolejce już po autograf trwało jakieś 25 minut. Była możliwość zrobienia sobie wspólnego zdjęcia.
     Muszę przyznać, że Nicholas jest bardzo przyjazną osobą i baaardzo dużo się śmieje, każdy miał możliwość zamienienia z nim tych paru słów, które tyle znaczą jeśli jest się fanem jego dzieł.
                                  Musiałam trochę przyciąć, żeby mnie nie było widać :')
   Jestem bardzo szczęśliwa że marzenie mi się spełniło. Jedynie co mogę w tej chwili zrobić to polecić Wam twórczość Nicholasa, bo naprawdę świetnie pisze. Zachęcam Was również do obejrzenia dzisiejszego wywiadu w 'Dzień Dobry TVN' z Nicholasem gdzie opowiada o swoich inspiracjach, ile zajmuje mu napisanie książki, produkcjach filmowych oraz o swoich dwóch pierwszych książkach, które nie ujrzały światła dziennego.
   Przypominam że Nicholas obchodzi swoje 20-lecie twórczości, czyli mija 20 lat odkąd został wydany "Pamiętnik", dlatego mamy możliwość zakupienia przed premierowo jubileuszowego wydania ''Pamiętnika". Premiera będzie 22.11.2017. Polecam również przeczytanie najnowszej książki "We dwoje".
Miłego wieczoru. D.J Stella.
   

Komentarze

  1. To ja tak samo stałam w kolejce do Shannon, ale na spotkaniu autorskim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze było to, że dorośli nie zwracali uwagi na małe dzieci i się dalej pchali.

      Usuń
  2. Ależ ja ci zazdroszczę kochana. Mimo, że nie jestem fanką sztuki romantycznej to wiele powieści tego autora są mi znane i nie raz uroniłam na nich łzy. Wielkie szczęścia kochana. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za miłe słowa . Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać mojego bloga...a ja właśnie idę sprawdzić twojego ;) Pozdrowionka :D

      Usuń
  3. ja mam nadzieje że za rok pojade na targi ksiażki do krakowa to jedno z moich arzeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że twoje marzenie się spełni, a jeśli masz możliwość zapraszam na targi 10-12. 11 do Katowic. Będę osobiście. Zapraszam jeszcze na moją stronę na Facebooku.

      Usuń
  4. Jakoś nie jestem przekonana do twórczości tego autora, mam wrazenie, ze wszystkie jego powieści są zbyt naiwne. Mimo wszystko gratuluję spotkania i spełnieni marzeń!

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i pewnie, każdy ma swój gust czytelniczy i nie tylko. Ja osobiście bardzo lubię twórczość Nicholasa , może właśnie za tą naiwność jak to nazwałaś... lubię czytać książki, które nie opowiadają o niczym banalnym i można sobie pomarzyć. Pozdrawiam i zachęcam do częstego wpadania na bloga :D

      Usuń
  5. Mialaś szczcęście ,że mogłaś dostać autograf swojego pisarza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne szczęście , jestem bardzo wdzięczna. Pozdrawiam i zapraszam na przyszłe posty :D

      Usuń
  6. Sparksa nie czytałam jeszcze nic, ale może powinnam...

    Buziaki,
    Kaja z ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ale to też zależy jakie masz gusta czytelnicze. Napewno wpadnę i zachęcam do czytania nowych wpisów. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super, też lubię jego książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za romansami, ale "We dwoje" czytałam i bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, dla miłośników książek najważniejszym wydarzeniem jest spotkanie ukochanego autora.

    Pozdrawiam
    Isaiaaa N
    https://zapiskiisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się tobą w 100%, moje marzenie się spełniło, bardzo dziękuję

      Usuń
  10. Muszę kiedyś wybrać się na Targi Książki :) Moje pierwsze i jak dotąd jedyne spotkanie z twórczością tego pana wyszło średnio, ale kiedyś jeszcze sięgnę po jakąś jego książkę, najpewniej starszą ;) Podobno są dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, polecam "Pamiętnik" to już taki klasyk

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty