A co jakby zrobić coś dla kogoś ..?

    Hej przed Nami pierwszy post ,który jest zawsze najtrudniejszy .Tak jak wcześniej wspominałam mój blog będzie przede wszystkim o książkach ale nie zabraknie innych tematów ,które mogą być interesujące, jednak dziś post będzie na ten temat właśnie "poboczny" jednakże nie powinien nim być a przede wszystkim jeszcze bardziej nagłaśniany ... O czym mowa ..? O cudownych naszych podopiecznych w schroniskach . Serdecznie zapraszam do dalszego czytania .22.10 (miniona niedziela) spotkało mnie coś cudownego.  Miałam możliwość spędzić parę godzin w schronisku a dokładnie w pobliskim jego parku na spacerze z naprawdę mądrą i kochającą sunią , która nie zasługuje na przebywanie w takim miejscu . Nie wiem jak wabiła się sunia ,zresztą nikt tego nie wiedział ..Wszyscy na nią mówili 12-nastka ponieważ taki numer jej przydzielono jak do nich trafiła . Spędzając te kilka godzin z nią miałam okazję poznać naprawdę cudowną towarzyszkę w starszym wieku jednak to nie przeszkadza jej w niczym dalej ma chęci na zabawy ale to nie wszystko reaguje na podstawowe komendy ,nie sprawia problemów na spacerach , tempem dostosowuje się do "Pana" i nie ciągnie (a to ogromny plus). Mogę o niej opowiadać i opowiadać ale nie o to mi chodzi ,nie chce też Was pouczać jak postępować ze zwierzętami ,bo większość z nas pewnie wie ,lecz o to żeby odwiedzać te zwierzęta w wolnych chwilach ,wyjść na spacer,pobawić się ,bo to naprawdę zadowala a one mają ogromną frajdę .Możemy zrobić coś dla siebie i kogoś a przy tym mamy świetną zabawę i satysfakcję że robiliśmy coś naprawdę wspaniałego . Już nie będę się rozpisywać ale zachęcam z całego mojego serducha żeby odwiedzać te cudaki ,wspierać schroniska jeżeli ktoś ma możliwości to wolontariat i oczywiście adopcje oraz pomagać na inne sposoby ,bo udostępnianie na Facebook'u lub innych portalach społecznościowych różnych ogłoszeń o adopcjach,zaginięciach itp. naprawdę pomaga a wy w tym momencie robicie coś dobrego co nic nie kosztuje a czasem nawet robicie to nieświadomie . Krótko podsumowując.. pomagajmy ,adoptujmy i kochajmy ,bo warto ,sama po tym spacerze postanowiłam się zgłosić do wolontariatu i myślę że będę relacjonować moje spotkania.
   Z książkowych tematów a dokładnie ZAPOWIEDZI czekam na :
-"Pamiętnik" (wydanie jubileuszowe) Nicholas Sparks (22.11.2017)
- "King " T.M Frazier (16.11.2017)
-"Czarownica" Camilla Lackberg (8.11.2017)
   Pozdrawiam i miłego wieczoru    D.J Stella

Komentarze

Popularne posty